Kiedy Jamie Oliver zdecydował się zabrać swoją
Food Revolution.
ruch na drodze szukał pomocy od Rockwell Group, by zaprojektować swoją mobilną ciężarówkę z jedzeniem.
Zaprojektowany pro bono przez Rockwell Group, ciężarówka będzie podróżować do społeczności, aby kształcić dzieci, rodziców i specjalistów w zakresie zdrowej żywności i gotowania.
Architekt: Rockwell Group Fotografie: dzięki uprzejmości Rockwell Group Odważna grafika na zewnątrz ciężarówki pomoże jej służyć jako ambasador marki w całych Stanach Zjednoczonych.
Potężne czarno-białe rewolucyjne logo dłoni trzymającej łyżkę w towarzystwie ostrego tekstu.
Rewolucja żywnościowa Jamiego Olivera.
zostaną zmiękczone zielonymi, niebieskimi, białymi i pomarańczowymi uderzeniami malowanych natryskowo grafik gwiazd, naczyń, owoców i warzyw.
Pozbawiony motywu sunburst w oryginalnej grafice z pokazu Jamiego Olivera na ABC, czerwone i białe pasy promieni słonecznych pojawiają się na tle ciężarówki, dodając poczucie szybkości i witalności do projektu.
Odważny, spontaniczny charakter tego projektu jest ukłonem w stronę własnego sposobu gotowania Jamiego Olivera.
Dzięki uprzejmości Rockwell Group Kiedy ciężarówka dotrze na szkolne, państwowe lub uliczne targi lub targowisko rolników, stworzy natychmiastowy, nieoczekiwany spektakl, który rozszerza się na wiele sposobów, aby zrobić miejsce na wydarzenie kulinarne.
Boki ciężarówki wypychają się bokiem po wydarzeniach wewnątrz ciężarówki, a biała opaska z żywymi czerwonymi gwiazdami może być napompowana poza tylną część ciężarówki, aby pomieścić jeszcze większe imprezy.
Dzięki uprzejmości Rockwell Group Wnętrze ciężarówki pokryte jest białą tapetą z zestawem drobnych kolorowych grafik kulinarnych podobnych do tych na zewnątrz.
Wersje o wymiarach ponadgabarytowych są naklejane na drzwi i szafki, uzupełnione o powierzchnie konfetti Coriana.
Na ścianach ciężarówki znajduje się tablica magnetyczna, która będzie odzwierciedlać miejsca, przez które przejechała ciężarówka, oraz duża książka zamontowana w rogu z dużymi arkuszami.
Obejmują one stronę powitalną, zintegrowany monitor z filmem Jamiego Olivera, menu, składniki i stronę z podziękowaniami.
Po wysunięciu boków ciężarówki jest miejsce zarówno na kuchnię Expo, jak i na 8 oddzielnych stanowisk do gotowania.
Każda z tych stacji lub wozów została zaprojektowana przez Rockwell Group na zamówienie dwojga dzieci wyposażonych w sprzęt kuchenny.
Wózek ma czerwone, lakierowane proszkowo metalowe wykończenie, z licznikiem bloku rzeźnika, dwiema płytkami kuchennymi, koszami pod garnki i patelnie oraz szufladami na przybory kuchenne.
W ten sposób dzieci mogą pracować samodzielnie, aby sami mogli przekonać się, jak proste jest używanie prostych składników do zdrowych posiłków.
Kiedy dzieci gotują, wózki można zsunąć, tworząc jeden wielki wspólny stół, w którym wszyscy mogą usiąść na metalowych stołkach z kolorowymi poduszkami w kształcie gwiazdy, aby zjeść to, co ugotowali.
Grupa Rockwell zaprojektowała również podkładki z fantazyjnymi wzorami talerzy i sztućców.
A po zakończeniu imprezy dzieci mogą czyścić naczynia w linii zlewów w tylnej części ciężarówki.
Cała konfiguracja może zostać przeniesiona na zewnątrz pod skorupą dla większych ekspozycji.
Te poziomy elastyczności pozwolą społeczeństwu na bardziej osobiste, wielowymiarowe i interaktywne doświadczenia.
A gdy nadjedzie sama ciężarówka, zapewni ona w pełni wciągający i teatralny sposób, w jaki dzieci i dorośli będą mogli wchodzić w interakcje z tymczasowymi kuchniami, a także poznają nowe, świeże składniki, przepisy i inne składniki Jamiego Olivera.
Dzięki uprzejmości Rockwell Group Dzięki uprzejmości Rockwell Group
[hasła pokrewne: mrówka myślenice, praktiker klimatyzatory, malowanie podbitki ]
Powiązane tematy z artykułem: malowanie podbitki mrówka myślenice praktiker klimatyzatory